bestelling en Levering
๐ฆ Voorwaarden voor Verzending en Levering
๐ Duurzame en Snelle Levering
Wij verzenden jouw bestelling rechtstreeks vanuit ons buitenlandse magazijn om wereldwijd te kunnen leveren.
Voordelen hiervan:
-
Toegang tot een breed assortiment producten
-
Lagere transportkosten en minder COโ-uitstoot
-
Altijd scherpe prijzen zonder concessies aan service of kwaliteit
Met jouw aankoop kies je dus voor duurzaamheid รฉn voordelig winkelen.
๐ Gratis Bezorging in Nederland en Belgiรซ
Bij ons profiteer je altijd van gratis verzending, zonder minimumbedrag. Jouw bestelling wordt eenvoudig en snel bij je thuis bezorgd.
โฑ๏ธ Verwerkingstijd & Track & Trace
-
Alle bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verwerkt en verzonden.
-
Na verwerking ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code.
-
Je kunt je pakket volgen via onze Volg je Bestelling pagina.
-
In de meeste gevallen ontvang je de code vrijwel direct, anders uiterlijk binnen 2 dagen.
๐ Levertijd
-
Standaard levertijd: 7-14 dagen
-
Maximale levertijd: 28 dagen (bijv. tijdens feestdagen, vakanties of extreme omstandigheden)
Je blijft altijd op de hoogte via Volg je Bestelling.
๐ Correcte Bezorginformatie
Controleer altijd jouw adresgegevens zorgvuldig. Bij fouten neem direct contact op via info@nousa.nl zodat we dit kunnen corrigeren.
โ Annulering van Bestellingen
Na plaatsing kan een bestelling niet meer geannuleerd worden, omdat deze direct wordt verwerkt in ons magazijn.
Wel geldt het herroepingsrecht van 14 dagen na ontvangst.
๐ฆ Pakket Niet Ontvangen?
-
Wacht 24 uur na bezorgmelding (soms vertraagd)
-
Controleer bij buren of een servicepunt
-
Kijk in je brievenbus of veilige afleverplek
Blijft het pakket zoek? Neem contact op met onze klantenservice.
๐ Kwijtraken van Levering
Als de Track & Trace aangeeft dat jouw bestelling is geleverd maar je hebt niets ontvangen, starten we een onderzoek samen met de bezorgdienst. Dit proces kan weken duren, maar we doen ons uiterste best voor een oplossing.
๐ซ Niet Aannemen of Niet Ophalen bij Servicepunt
-
Pakketten worden maximaal 2 keer aangeboden en daarna bij een servicepunt bewaard.
-
Wordt het pakket niet opgehaald, dan gaat het terug naar de bezorgdienst (niet naar ons).
-
Geen terugbetaling bij weigeren of niet ophalen.
-
Alleen via retourneren volgens ons Retourbeleid kan terugbetaling of annulering plaatsvinden.
Een pakket wordt eenmalig kosteloos opnieuw verzonden. Bij een tweede mislukte bezorging rekenen wij โฌ8,- verzendkosten.
๐ Volg je Bestelling
Blijf op de hoogte via onze Track & Trace pagina. Voer je ordernummer en e-mailadres in en volg je pakket realtime.
โ Vragen over je Bestelling?
-
Bekijk onze FAQ-pagina
-
Of neem direct contact op met onze klantenservice
๐ Bedrijfsgegevens
-
E-mail: info@nousa.nl
-
Adres: Voorstuk 16 1619GP andijk (Let op: dit is geen retouradres)